close

1121009 去有風的地方25.jpg

(中天娛樂台「去有風的地方」插曲)

 

作詞:薩吉  作曲:Hwang Yong Ju  演唱:Singer

 

I’ve been alone

我一人孤獨的

Into the unknown

走在未知的世界

Could navigate through the dark

指引我走在黑暗中

I'm searching for

我在尋找

A meadow of mine

屬於我的那片草地

Till you came in with the breeze

直到你隨風走來

A feeling rushes over me

一種從未有過的感覺沖向我

Spills my heart into the field

把我的心潑向曠野

I know it, I will be yours

我知道,我終究都會是你的

Would you ask for any horse

除了已走入你心裡的這匹馬

but this one inside your heart?

你還會想要任何一匹馬嗎?

I’ll give you the saddle of my heart

我會雙手奉上我心上的鞍

 

You ask me if

你問我

the wind could sing?

風是否會唱歌?

We close our eyes to feel

我們一起閉上眼認真去聽

And smile

然後我們都笑了

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    雲初 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()